Skip to content

Coördinator / Teamleider Receptie en Events desk in een internationale omgeving!

Den Haag, Zuid-Holland, Nederland€ 16,22 - € 16,22 per uurSecurity Services

Functieomschrijving






Wij zijn op zoek naar een teamleider/coördinator voor de Ontvangst (receptie) en Events desk, voor een internationale opdrachtgever in Den Haag. Heb jij ervaring met het coachen en motiveren van medewerkers en haal jij vanuit verbinding en aandacht het beste uit je team? Dan maken we graag kennis met jou!  

Samen met je collega Security, zorg je ervoor dat onze dienstverlening tot in de puntjes verzorgd is! Je hebt overleg met de opdrachtgever en vertaalt de wensen naar jouw team en zet hiervoor gerichte acties uit. Je bespreekt samen ook de feedback vanuit de teams en hebt oog voor (individuele) ontwikkeling, opleiden en inwerken. Je kan goed luisteren en bent duidelijk in het communiceren van de verwachtingen van onze opdrachtgever en hebt oog voor verbeterpunten in de dienstverlening, die je sámen met je team neerzet. Je bent een voorbeeld voor je team en je staat vóor en achter je team, als het nodig is.  Jij bent de betrokken teamleider voor wie iedereen wil werken en sámen met je collega coördinator van Security, maken jullie het verschil.  


Ben jij al lid van het PROFI-SEC team en vind je onderstaande vacature iets voor jou? Laat het dan snel weten! 


Hoe ziet een dag als Teamleider / Coördinator Receptie er uit?

Op deze locatie is ook vanuit internationaal perspectief, hospitality een groot en belangrijk onderdeel van het werk. Als lid van dit Hospitalityteam werk je vanuit 2 desks. Voor allebei de desks geldt dat gastvrijheid, werken in precisie en communicatie belangrijk is. De Reception Desk werkt nauw samen met de Security Check. Communiceren, anticiperen, voorbereiding en werken met piekmomenten zijn van enorm belang. Op de Hospitality Desk is er veel voorbereidend werk voor alle events die op locatie plaatsvinden, je bent tegelijkertijd de vraagbaak van iedere gast en medewerker op locatie en je meedenken is noodzakelijk; op een dag komen er veel verschillende talen en culturen langs. 

Het complete Hospitalityteam bestaat dagelijks uit 4 teamleden die nauw met elkaar samenwerken en elkaar vertrouwen; professionaliteit, flexibiliteit en vakkennis over de locatie staan hoog in het vaandel. Het volledige team is nog in opbouw en zal bestaan uit ongeveer 6 leden. Een aantal uren per week, richt je je op de overleggen met de opdrachtgever samen met de collega coördinator Security; samen scherp je processen aan, zoekt verbinding tussen zowel het Security Team als het Hospitality team en onderzoekt mogelijkheden om de dienstverlening naar een hoger niveau te tillen. Je hebt vanuit jouw rol regelmatig overleg en contact met de Events Manager van de opdrachtgever, en verwerkt verzoeken, feedback en overige informatie op een structurele wijze zodat jouw team daar direct mee aan de slag kan. Je rapporteert samen met je collega Security aan de Manager Operations.


Wat maakt deze locatie zo bijzonder? 

Jij bent uiteraard óns visitekaartje, samen met jouw team en vertegenwoordigt onze opdrachtgever! Jouw team verzorgt een excellente service en 1e indruk bij de vele internationale gasten en bezoekers. Maar het mooiste is dat je sámen werkt met collega’s van all over the world”. Voor de rol van meewerkend Teamleider Hospitalty, verwachten wij dat je kan communiceren in het Engels in woord en geschrift. De overleggen met de Events Manager opdrachtgever zijn in het Engels. Uiteraard beheers je ook de Nederlandse taal. Een 3e taal is een pré, maar niet noodzakelijk.  


Wie zijn wij?

Onze specialisatie is crowdmanagement. Wij zijn dé partner op het gebied van veiligheid op grote evenementen. PROFI-SEC heeft door haar vakkundige kennis van crowdmanagement veel inzicht over het gedrag van de mens. Hoe men zich gedraagt en beweegt, en wat dit doet met de veiligheid en de gastvrije beleving. We kijken hierbij niet alleen naar de mens, ook kijken we naar de gebeurtenissen die plaatsvinden (proces) en in welke omgeving dat gebeurt. Zo leveren we de juiste veiligheid in balans met de gastvrije wensen van iedere opdrachtgever.


Dit vinden we belangrijk bij PROFI-SEC

BETROKKEN -

Onze organisatie voelt familiair, voor medewerkers onderling, én voor onze opdrachtgevers. Dat komt door de korte lijnen die we hebben en de oprechte aandacht voor elkaar. Samenwerken is gebaseerd op vertrouwen. Daar geloven wij heilig in.

WARM & WELKOM -

We vinden het belangrijk om een toegankelijke organisatie te zijn. Elke vraag mag gesteld worden, aan iedereen. De korte lijnen die we hebben zijn er met een reden. Wij zijn er voor elkaar!

VAKKUNDIG -

Afspraak is afspraak! dat is bij ons vanzelfsprekend. Wij zijn ondernemend en verantwoordelijk. We houden van structuur en weten wat we doen. En als wij iets doen dan doen we dat goed!

ZORG VOOR ONZE MEDEWERKERS -

Onze medewerkers zijn het hart van onze professionele dienstverlening. Tevreden medewerkers vinden we ontzettend belangrijk. Als wij voor hen zorgen dan zorgen zij ook goed voor onze opdrachtgevers.



Wat bieden we jou?


  • Een uitdagende functie met de kans om je verder te ontwikkelen op onderwerpen als Leiderschap, Hospitality en evt. Security;
  • Je kan direct aan de slag voor 3 a 4 dagen in de week 
  • Er zijn verschillende diensttijden tussen 08.00 - 18.00 uur. Een dienst kan 6 uur of 8 uur duren
  • Een bruto salaris tot € 16,22 per uur afhankelijk van je ervaring;
  • Een toeslag op je salaris voor jouw werkzaamheden als Teamleider
  • Reiskosten vergoeding op basis van kilometers of een volledige vergoeding indien je met het OV reist
  • Contracturen tot 120 uur per 4 weken, 96 uur is tevens bespreekbaar
  • Gratis parkeergelegenheid;
  • Een BHV opleiding;
  • Interne Hospitality Trainingen, speciaal samengesteld voor deze locatie;;


Jouw persoonlijke ontwikkeling?

PROFI-SEC hecht veel waarde aan de ontwikkeling van medewerkers en zij bieden daarom volop mogelijkheden! Zo krijg je, zodra je bent aangenomen, direct toegang tot jouw eigen GoodHabitz account waar je online meer dan 150 trainingen kunt volgen. Heb je een extra certificaat nodig om je functie goed uit te voeren ? Dat regelt PROFI-SEC!


Vereisten

Wat vragen we van jou?

 Oog voor detail, service en Hospitality zitten in jouw DNA en je krijgt energie dit in je werk dagelijks te laten zien, sámen met de collega’s van Security! Je hebt natuurlijk ervaring met leidinggeven en je bent een coördinator die vóór en mét jouw team het verschil wil maken. 


Daarnaast vragen we:

  • Uitstekende beheersing van de Engelse taal in woord en geschrift;
  • Beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Ervaring met coachen en leidinggeven aan een Hospitality, Receptie of Services team
  • Ervaring met verzuimprocedures, evaluatiegesprekken en procedures opstellen
  • Ervaring met Word, Excel en administratieve werkzaamheden;
  • Je bent woonachtig in de regio Den Haag en kan om 07.50 uur op locatie zijn
  • Voor deze specifieke locatie wordt na je proeftijd tevens een verplichte EU Security Clearance Procedure opgestart.

Interesse?

Dan ontvangen wij graag jouw motivatie met CV met jouw gerichte ervaring! Je kunt solliciteren via de sollicitatieknop.

of

Apply with Indeed onbeschikbaar