
Hospitality Professional met front office taken
Den Haag, Zuid-Holland, Nederland€ 14,5 - € 15,75 per uurSecurity Services
Functieomschrijving
Wat ga je doen?
Het Hospitality en Events Team van deze interessante en internationale locatie in Den Haag, is op zoek naar meerdere nieuwe collega's! We zijn bezig met de formatie van een nieuw team en nieuw concept! Jij kan daar vanaf het begin aan bijdragen en samen met ons het verschil gaan maken. Zoek je een baan naast je studie en ben je ongeveer 1 dag per week (of soms meer) beschikbaar? Dan komen we graag met jou in contact!
Ben jij enthousiast en krijg jij energie van het geven van een geweldige ontvangst als Reception of Event Desk medewerker en het geven van een excellente service, met oog voor detail? Dan moet je zeker even verder lezen.
Jij bent uiteraard óns visitekaartje maar je vertegenwoordigt ook onze opdrachtgever – er komen vele soorten internationale gasten en bezoek maar het mooiste is dat je sámen werkt met collega’s van “all over the world”. Daarom is het uiterst belangrijk dat je een uitstekende beheersing hebt van de Engelse taal, bij voorkeur in woord en geschrift. Nederlands is uiteraard ook belangrijk, maar het is geen probleem als het niet je 1e taal is!
Hoe ziet een dag als Hospitality Professional er uit?
Als lid van het Hospitalityteam variëren je werkzaamheden verdeeld over twee desks. Voor allebei de desks geldt dat gastvrijheid, werken in precisie en communicatie je sterke kenmerken moeten zijn.
De Reception Desk werkt nauw samen met de Security Check. Communiceren, anticiperen, voorbereiding en werken met piekmomenten zijn van enorm belang. Front office taken zoals een juiste administratie, verwerking van (bezoekers)lijsten, aanmaken van toegangspassen behoort ook tot je takenpakket.
De werkzaamheden op de Hospitality Desk bestaat uit veel voorbereidend werk voor alle events die op locatie plaatsvinden, je bent tegelijkertijd de vraagbaak van iedere gast en medewerker op locatie en je meedenkend vermogen is een must.
Het Hospitalityteam bestaat dagelijks uit 4 teamleden die nauw met elkaar samenwerken en elkaar erop vertrouwen dat professionaliteit, flexibiliteit en vakkennis hoog in het vaandel staan.
Wie zijn wij?
Onze specialisatie is crowdmanagement. Wij zijn dé partner op het gebied van veiligheid op grote evenementen. PROFI-SEC heeft door haar vakkundige kennis van crowdmanagement veel inzicht over het gedrag van de mens. Hoe men zich gedraagt en beweegt, en wat dit doet met de veiligheid en de gastvrije beleving. We kijken hierbij niet alleen naar de mens, ook kijken we naar de gebeurtenissen die plaatsvinden (proces) en in welke omgeving dat gebeurt. Zo leveren we de juiste veiligheid in balans met de gastvrije wensen van iedere opdrachtgever.
Dit vinden we belangrijk bij PROFI-SEC
BETROKKEN -
Onze organisatie voelt familiair, voor medewerkers onderling, én voor onze opdrachtgevers. Dat komt door de korte lijnen die we hebben en de oprechte aandacht voor elkaar. Samenwerken is gebaseerd op vertrouwen. Daar geloven wij heilig in.
WARM & WELKOM -
We vinden het belangrijk om een toegankelijke organisatie te zijn. Elke vraag mag gesteld worden, aan iedereen. De korte lijnen die we hebben zijn er met een reden. Wij zijn er voor elkaar!
VAKKUNDIG -
Afspraak is afspraak, dat is bij ons vanzelfsprekend. Wij zijn ondernemend en verantwoordelijk. We houden van structuur en weten wat we doen. En als we iets doen, doen we dat goed!
ZORG VOOR ONZE MEDEWERKERS -
Onze medewerkers zijn het hart van onze professionele dienstverlening. Tevreden medewerkers vinden we ontzettend belangrijk. Als wij voor hen zorgen, zorgen zij ook goed voor onze opdrachtgevers.
Wat bieden we jou?
- Een uitdagende functie met de kans om je verder te ontwikkelen als Hospitality Professional binnen een groot bedrijf!
- Je kan direct aan de slag voor 3 dagen in de week, of een combinatie met een studie/schoolrooster is ook bespreekbaar!
- Een salaris tussen de € 14,50 en € 15,70 per uur afhankelijk van je ervaring;
- Contracturen van 16uur tot 96 uur per 4 weken;
- Gratis parkeergelegenheid;
- Een BHV opleiding;
- Interne Hospitality Trainingen, speciaal samengesteld voor deze locatie;;
Jouw persoonlijke ontwikkeling?
PROFI-SEC hecht veel waarde aan de ontwikkeling van medewerkers en zij bieden daarom volop mogelijkheden! Zo krijg je, zodra je bent aangenomen, direct toegang tot jouw eigen GoodHabitz account waar je online meer dan 150 trainingen kunt volgen. Heb je een extra certificaat nodig om je functie goed uit te voeren ? Dat regelt PROFI-SEC!
Vereisten
Wat vragen we van jou?
Oog voor detail, service en hospitality zitten in jouw DNA en je krijgt energie dit in je werk dagelijks te laten zien, sámen met de collega’s van Security!
Daarnaast vragen we:
- Uitstekende beheersing Engelse taal in woord en geschrift;
- Beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
- Ervaring met typische front office taken en administratieve taken;
- Ervaring met Word, Excel
- Ervaring met service verlening in een internationale omgeving;
- Voor deze specifieke locatie wordt na je proeftijd tevens een verplichte EU Security Clearance Procedure opgestart.
Interesse?
Dan ontvangen wij graag jouw motivatie met CV! Je kunt solliciteren via de sollicitatieknop.
of
Helemaal klaar!
Je sollicitatie is succesvol ingediend!