Receptionist diverse locaties Amsterdam - parttime !
- Op locatie
- Amsterdam, Noord-Holland, Nederland
- € 14 - € 15,5 per uur
- Security Services
Functieomschrijving
Wij zijn op zoek naar meerdere gemotiveerde collega's die een pool willen vormen op meerdere locaties voor de grootste onderwijsinstelling in Amsterdam!
Heb jij zin in afwisseling in je werk? Vindt je het leuk om op meerdere locaties te werken waar geen één dag hetzelfde is? Van de binnenstad naar omgeving Amstel? Werken met studenten en onderwijs medewerkers, van verschillende nationaliteiten, culturen en achtergronden van jong tot oud? Een omgeving die altijd in ontwikkeling is!
Wat ga je doen?
Wij zijn op zoek naar meerdere gemotiveerde collega's die een pool willen vormen om op meerdere locaties te werken als receptioniste/services medewerker. Per locatie kunnen je werkzaamheden én werktijden zich afwisselen - soms een rustige dienst afgewisseld met een dag die voorbij vliegt!
Als Receptionist ben je het eerste aanspreekpunt voor bezoekers, studenten en onderwijsmedewerkers en zorg je voor een warm welkom. Je werkt op diverse locaties in Amsterdam en bent verantwoordelijk voor het bieden van uitstekende klantbeleving.
Afhankelijk van de locatie, kunnen je werkzaamheden bestaan uit:
- Het ontvangen en registreren van bezoekers
- Het beantwoorden van telefoongesprekken en doorverbinden naar de juiste personen
- Het verstrekken van informatie aan bezoekers en medewerkers
- Het beheren van de receptie en zorgen voor een representatieve uitstraling
- Het verlenen van administratieve ondersteuning, zoals het verwerken van inkomende en uitgaande post
Je gaat tevens onderdeel zijn van de BHV organisatie. Heb je nog geen BHV certificaat? Geen probleem! Wij gaan ervoor zorgen dat je dit snel kan behalen en dat je voorbereid bent.
De werktijden zijn divers, de dagen en tijden ook. Ben je herintredend en heb je dit werk al ooit eens gedaan en wil je hier weer in gaan starten? Ook dat is mogelijk! We bekijken dan welke (extra) hulp je mogelijk nodig hebt en hoe we dat het beste kunnen organiseren. Ook ons online trainingsplatform GoodHabitz, kan je hiermee ondersteunen. Wil je niet gelijk 5 dagen in de week werken, ook dat hoeft geen probleem te zijn. We hebben verschillende mogelijkheden voor het aantal dagen, werktijden en aantal uur per week dat je wil werken. Heb je plots extra tijd? Laat het onze planning weten, en mogelijk hebben wij extra werk waar we jou goed op kunnen inzetten! Dat is best fijn in deze dure maanden!
Je ziet, met goede communicatie en afstemming, kunnen we in gezamelijkheid veel mogelijk maken!
De werkdagen zijn van maandag tot en met vrijdag, soms in het weekend als er een evenement of bijzondere gelegenheid is!
De werktijden variëren tussen 07.00 en 20.30 (locatie in de binnenstad) of tussen 07.00 en 18.30 uur (locatie omgeving Amstel). Soms werk je 8 of 10 uur, afgewisseld met dagen van 5 a 6 uur. Zo heb je een afwisselend rooster.
Vereisten
Wie zijn wij?
PROFI-SEC is een landelijk opererend beveiligingsbedrijf dat actief is in object-, evenementen- en horecabeveiliging als wel service-gerichte diensten. Werken bij ons, is werken in een dynamische organisatie, waar eerlijkheid, collegialiteit en de wil om optimaal te presteren onze belangrijkste kernwaarden zijn.
Wat kan PROFI-SEC jou bieden?
- Een uitdagende baan van ongeveer 90 uur per periode (4 weken);
- Werktijden liggen tussen 07.00 en 20.30 uur op maandag t/m donderdag. Op vrijdag zijn de werktijden tussen 07.00 en 18.30 uur.
- Salaris tussen de €14,00 en €15.50 bruto per uur, afhankelijk van je werkervaring;
- Volledige reiskostenvergoeding op basis van OV;
- Pensioenvoorziening, 25 vakantiedagen (FT basis) of naar rato van je contract;
- 8% Vakantiegeld;
- Toegang tot onze Online leeromgeving GoodHabitz, waar je meer dan 150 trainingen kan volgen;
Wanneer ben je succesvol?
Voor de functie Receptionist is het van belang dat je voldoet aan het volgende profiel;
- BHV met AED, of bereid dit te halen;
- Je vindt het geen probleem om met OV (of de fiets) te reizen. Op locatie(s) zijn er geen parkeerplekken aanwezig;
- Goede communicatieve vaardigheden in het Nederlands en Engels
- Goede organisatorische vaardigheden en oog voor detail
- Flexibiliteit in werktijden, aangezien je op verschillende locaties in Amsterdam werkt
- Dienstbaar en hulpvaardig; je krijgt hier energie van;
- Kennis van de reguliere computerprogramma's zoals Outlook, Word en Excel
- Wonend in Amsterdam of directe omgeving;
- Flexibele instelling, soms op het laatste moment kan er gevraagd worden in te vallen i.v.m. ziekte, vakanties of calamiteiten.
Enthousiast?
Zie jij jezelf al werken als Receptionist in een dynamische omgeving? Dan ontvangen wij graag jouw CV! Je kunt solliciteren via de sollicitatieknop. Check je nog even de eisen voordat je reageert? Werken in Amsterdam is ontzettend dynamisch maar zoals je weet ben je het snelste door de stad op de fiets, met de tram of de metro. Je moet dus altijd op tijd op locatie kunnen zijn in weer en wind!
of
Helemaal klaar!
Je sollicitatie is succesvol ingediend!