Overslaan naar content

Hospitality Professional - internationale omgeving - ma tm vrij tussen 07.30 en 18.00 uur!

Op locatie
  • Den Haag, Zuid-Holland, Nederland
€ 14,5 - € 16,09 per uurSecurity Services

Functieomschrijving

Wat ga je doen?

Het Hospitality en Events Team van deze interessante en internationale locatie in Den Haag, is op zoek naar meerdere nieuwe collega's! We zijn bezig met de formatie van een nieuw team en nieuw concept! Jij kan daar vanaf het begin aan bijdragen en samen met ons het verschil gaan maken.  

Deze baan is ideaal om te combineren met gezin, studie of zorg; we hebben 6 uurs diensten van 07.30 tot 13.30 en van 12.00 tot 18.00 uur op maandag t/m vrijdag. Jouw beschikbaarheid is minstens 2 diensten per week, bij vakanties en/of verzuimverlof, kan je meer werken als dat schikt. Je werkt afwisselend in de ochtend of middag dienst en bent beschikbaar op alle dagen van de week. 


Ben jij enthousiast en krijg jij energie van het geven van een geweldige ontvangst als Reception of Event Desk medewerker en het geven van een excellente service, met oog voor detail? Dan moet je zeker even verder lezen.

Jij bent uiteraard óns visitekaartje maar je vertegenwoordigt ook onze opdrachtgever – er komen vele soorten internationale gasten en bezoek maar het mooiste is dat je sámen werkt met collega’s van “all over the world”. Daarom is het uiterst belangrijk dat je een uitstekende beheersing hebt van de Engelse taal, bij voorkeur in woord en geschrift. Je spreekt en leest goed Nederlands en je bent in staat instructies in het Nederlands te lezen (NT2). 


Hoe ziet een dag als Hospitality Professional er uit?

Als lid van het Hospitalityteam variëren je werkzaamheden verdeeld over twee desks. Voor allebei de desks geldt dat gastvrijheid, werken in precisie en communicatie je sterke kenmerken moeten zijn. De Reception Desk werkt nauw samen met de Security Check. 

Communiceren, anticiperen, voorbereiden en werken met piekmomenten zijn van enorm belang. Front office taken zoals een juiste administratie, verwerking van (bezoekers)lijsten, aanmaken van toegangspassen behoren ook tot je takenpakket. 


De werkzaamheden op de Hospitality Desk bestaat uit veel voorbereidend werk voor alle events die op locatie plaatsvinden, je bent tegelijkertijd de vraagbaak van iedere gast en medewerker op locatie en je meedenkend vermogen is een must. Het Hospitalityteam bestaat dagelijks uit 4 teamleden die nauw & betrokken met elkaar samenwerken zodat de gastveiligheid en gastvrijheid geborgd is.


Dit vinden we belangrijk bij PROFI-SEC

BETROKKEN -

Onze organisatie voelt familiair, voor medewerkers onderling, én voor onze opdrachtgevers. Dat komt door de korte lijnen die we hebben en de oprechte aandacht voor elkaar. Samenwerken is gebaseerd op vertrouwen. Daar geloven wij heilig in.

WARM & WELKOM -

We vinden het belangrijk om een toegankelijke organisatie te zijn. Elke vraag mag gesteld worden, aan iedereen. De korte lijnen die we hebben zijn er met een reden. Wij zijn er voor elkaar!

VAKKUNDIG -

Afspraak is afspraak, dat is bij ons vanzelfsprekend. Wij zijn ondernemend en verantwoordelijk. We houden van structuur en weten wat we doen. En als we iets doen, doen we dat goed!

ZORG VOOR ONZE MEDEWERKERS -

Onze medewerkers zijn het hart van onze professionele dienstverlening. Tevreden medewerkers vinden we ontzettend belangrijk. Als wij voor hen zorgen, zorgen zij ook goed voor onze opdrachtgevers.



Wat bieden we jou?

  • Een uitdagende functie met de kans om je verder te ontwikkelen als Hospitality Professional binnen een groot bedrijf!
  • Je kan direct aan de slag voor minimaal 2 dagen in de week.
  • Een salaris tussen de € 14,50 en € 16,09 per uur afhankelijk van je ervaring;
  • Contracturen van 12 uur tot 96 uur per 4 weken;
  • Beschikbaar voor 6 uur per dienst tussen 07.30 en 18.00 uur;
  • Gratis parkeergelegenheid;
  • Een BHV opleiding;
  • Interne Hospitality Trainingen, speciaal samengesteld voor deze locatie.


Jouw persoonlijke ontwikkeling?

PROFI-SEC hecht veel waarde aan de ontwikkeling van medewerkers en zij bieden daarom volop mogelijkheden! Zo krijg je, zodra je bent aangenomen, direct toegang tot jouw eigen GoodHabitz account waar je online meer dan 150 trainingen kunt volgen. Heb je een extra certificaat nodig om je functie goed uit te voeren ? Dat regelt PROFI-SEC!


Vereisten

Wat vragen we van jou?

 Oog voor detail, service en hospitality zitten in jouw DNA en je krijgt energie dit in je werk dagelijks te laten zien, sámen met de collega’s van Security, in een internationale omgeving. 


Daarnaast vragen we:

  • Uitstekende beheersing Engelse taal in woord en geschrift;
  • Beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift, niveau NT2;
  • Ervaring met typische front office taken en administratieve taken;
  • Ervaring met Word, Excel en Windows
  • Ervaring met service verlening in een internationale omgeving;
  • Beschikbaarheid in de ochtend én middagdienst per rooster (07.30-13.30 // 12.00-18.00). Je werkt afwisselend gedurende de week (maandag t/m vrijdag)
  • Voor deze specifieke locatie wordt na je proeftijd tevens een verplichte EU Security Clearance Procedure opgestart.. 

Interesse?

Dan ontvangen wij graag jouw motivatie met CV! Je kunt solliciteren via de sollicitatieknop.

of

Apply with Indeed onbeschikbaar